توسعه آنلاین کسب و کار

  • ۰
  • ۰

کسب و کارهای آینده بدون تردید با کسب‌وکارهای سنتی تفاوت خواهند داشت، به همین دلیل است که آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود اهمیت زیادی دارد. برای اینکه فعالیتی را آغاز کنید و از پرسود بودن آن چه برای امروز چه برای آینده اطمینان حاصل کنید، باید روند تغییر زندگی و کسب‌وکار را در نظر بگیرید. از این چند ایده برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان الهام بگیرید.

چه عاملی باعث موفقیت کسب و کارهای کوچک پرسود شده است؟

راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک، آنقدرها که فکر می‌کنید سخت نیست. برای شروع کسب‌وکار به سه فاکتور نیاز دارید:

  • خدمات یا محصولاتی برای فروش
  • کسی که مشتری و نیازمند به خدمات و محصولات شما باشد
  • راهی برای رساندن خدمات و محصولات به دست مشتری

اگر دوستان و فامیل برای حل کردن مشکلات کامپیوتر خود به شما مراجعه می‌کنند، شما می‌توانید با این مهارت‌تان یک کسب و کار کوچک راه بیندازید. اگر برخی از تعمیرات پایه منزل را می‌توانید انجام دهید، همین کار را می‌توانید برای دیگران هم انجام دهید. اگر مهارت و استعدادی دارید که از آن برای انجام وظایف محل کار خود استفاده می‌کنید، شاید بتوانید خودتان به شکل جداگانه پروژه بگیرید و همان کار را انجام دهید و در نهایت آن را به کسب‌وکار شخصی تبدیل کنید.

در مجموع هر ایده‌ای که داشته باشید و سه فاکتور بالا را داشته باشد می‌تواند یک کسب و کار کوچک درآمدزا باشد. اما اگر می‌خواهید کار متفاوتی انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، می‌توانید با کمک آینده پژوهی کسب‌ و کار ایده‌های جذابی برای راه‌اندازی یک کار شخصی پیدا کنید.

 

تولید محتوای ویدیویی، یکی از کسب و کارهای جدید در ایران

مصرف محتوای ویدیویی در فضای آنلاین روز به روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل تقاضا برای مهارت‌هایی مثل فیلمبرداری، ویرایش، سناریونویسی و هر آنچه که مربوط به تولیدمحتوای ویدیویی باشد در حال افزایش است. اگر در این زمینه مهارت دارید از فرصت استفاده کنید و اگر مهارت ندارید ولی علاقه‌مندید، در دوره‌های آموزشی شرکت کنید و یک مهارت تازه برای کسب درآمد و راه‌اندازی کسب ‌و کار کوچک پرسود یاد بگیرید.

حتی می‌توانید به مرور زمان و بعد از حرفه‌ای شدن، استودیوی اختصاصی خود را داشته باشید و کسب‌وکارتان را گسترش دهید و حتی برای افراد دیگر هم شغل ایجاد کنید.

بهترین راه برای نشان دادن مهارت‌تان در تولید محتوای ویدیویی، تبدیل شدن به یک یوتیوبر و داشتن یک کانال یوتیوب یا پیج اینستاگرام است.

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی