توسعه آنلاین کسب و کار

  • ۰
  • ۰

همه ی افرادی که به فکر راه اندازی کسب و کار هستند، چه بزرگ و چه کوچک، به دنبال راهی هستند که سودآوری بالاتری برایشان داشته باشد. چه بهتر که بتوانیم با هزینه ی کم تر کسب و کار کوچک راه بیاندازیم و سود بالایی داشته باشیم. راه اندازی کسب و کار کوچک می تواند بسیار ساده شروع شود. برای مثال شما اگر مهارتی داری که همه ی اعضای خانواده و فامیل برای حل مشکل مشترک خود به شما مراجعه می کنند، می توانید با آن مهارت کسب و کار کوچک خود را شروع کنید. پیش از راه اندازی کسب و کار کوچکتان باید نکاتی را رعایت کنید که تا حد زیادی موفقیت و سود بالاتر شما را تضمین کند. 

کسب و کارهای کوچک پرسود قبل از شروع کار سوالات زیر را پاسخ می دهند:

1. آیا خدمات و یا محصول با ارزشی برای فروش و ارائه دارم؟

2. آیا محصول یا خدمات من به اندازه ی کافی متقاضی دارد؟

3. آیا راهی برای ارسال محصول و ارائه ی خدمات به مشتریانم خواهم داشت؟

همانطور که مشخص است در اولین گام باید ببینیم چه مهارتی داریم و متناسب با آن مهارت، چه محصول یا خدماتی می توانیم برای ارائه داشته باشیم. پس از آن باید بازار هدف خود را بررسی کنیم و ببینیم برای خدمات یا محصول ما مشتری وجود دارد یا خیر. باید ببینیم مردم چه نیازهایی دارند و آیا محصول ما نیاز آن ها را رفع میکند یا خیر. این مسئله مهم ترین بخش تصمیم گیری است؛ چون هر چقدر هم محصول ما بی نقص و عالی باشد تا وقتی که مشتری ای برای آن وجود نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد. در مرحله ی آخر باید این موضوع را در نظر بگیریم که آیا امکان ارسال محصولات و ارائه ی خدمات به مشتریان را داریم یا خیر. زیرا این مسئله تاثیر بالایی روی رضایت مشتری می گذارد.

نکته ی دیگری که در انتخاب کسب و کار باید به آن دقت کرد، بررسی روند کسب و کارها در دنیای آینده است. از آنجایی که علم و تکنولوژی با سرعت بالایی در حال رشد است خیلی از مشاغل در آینده دیگر وجود خارجی نخواهند داشت و از طرفی خیلی از مشاغل جای رشد زیادی در آینده دارند. باید مشاغلی را انتخاب کنیم که طی چندین سال آینده نیز پتانسیل رشد داشته باشند. آینده پژوهی کسب و کارهای کوپک پرسود به شما کمک می کند تا ایده پردازی های جدیدی داشته باشید و نه فقط در زمان حال، بلکه در آینده نیز سودآوری داشته باشید.

  • ۰۰/۰۳/۳۱
  • nooshin hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی