توسعه آنلاین کسب و کار

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانیم سئو به مجموعه اقداماتی گفته می شود که باعث بهبود رتبه ی سایت در نتایج جستجوی گوگل می شود. این اقدامات به دو دسته ی سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شوند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند. سئو داخلی مجموعه اقداماتی است که در داخل سایت برای بهبود رتبه ی آن انجام می گیرد اما سئوی خارجی همان طور که از اسم آن مشخص است به بهبود وضعیت عواملی چون لینک های خارجی، شبکه های اجتماعی و ... می پردازد که بر روی کیفیت سایت ما تاثیر می گذارد. برای درک بهتر این موضوع می توان گفت برای مثال لینک های داخلی سایت که در درون سایت به یک صفحه ی دیگر سایت ما لینک می دهند جزو دسته ی سئو داخلی و اگر از سایت هایی غیر از سایت خود ما به سایت ما لینک داده شود به آن سئوی خارجی می گویند. سئوی داخلی خود به دو دسته ی سئو تکنیکال و سئو محتوا تقسیم می شود. 

سئو تکنیکال همان طور که از اسم آن انتظار می رود به مشکلات زیرساختی و تکنیکال سئو سایت می پردازد. مشکلاتی که پس از کدنویسی پیش می آید، مشکلات UI/UX و ... در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. مورد بعدی که یکی از نکات بسیار مهم در سئو به شمار می رود سئو محتوا است. تولید محتوای یونیک، با کیفیت و مطابق با استانداردهای گوگل کمک بزرگی به بهبود سئو پیج می کند. در گذشته گوگل تنها رعایت استانداردهای خود را معیار قرار می داد اما مدتی است که بر روی کیفیت محتوا و جذابیت آن برای کاربران حساس شده است. هرچه محتوای شما یونیک تر بوده و برای کاربران مفیدتر باشد محتوا و در نتیجه سایت شما امتیاز بهتری خواهد گرفت.

در نهایت می توان گفت که تمامی موارد سئو اهمیت خاص خود را دارند و باید برای دستیابی به موفقیت به همه ی آن ها توجه لازم را داشته باشیم. از آنجایی که این فرآیند نیازمند دانش تخصصی است، بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیریم تا تمامی جنبه ها را به درستی و در حد نیاز مورد بررسی قرار دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی